Dette er hvordan man udkommenterer tags. Det kan foretages ved at sætte <!-- foran tag og bagefter sættes -->

Det kan også foretages ved at sætte cursor på linien og holder tasten "Ctrl" ned og aktiverer 3 tallet. <!-- --> sættes på linien Ønsker du at fjerne markeringen af at det er en kommentar holder du tasten "Ctrl" ned og aktiverer 2 tallet. og <!-- --> fjernes

Html kode

<P>Dette er en test tekst</p>

Udkommentering af source

<!-- <P>Dette er en test tekst</p> -->

Sæt cursor på linie og hold tast "Ctrl" nede og aktiver 3 tallet

Før: <P>Dette er en test tekst</p>
Efter: <!-- <P>Dette er en test tekst</p> -->

Sæt cursor på linie og hold tast "Ctrl" nede og aktiver 2 tallet

Før: <!-- <P>Dette er en test tekst</p>
Efter:<P>Dette er en test tekst</p>

Html resultat

Dette er en test tekst

.

Der kommer ingen tekst her

fotter left

fotter right