Dette er hvordan man udkommenterer tags. Det kan foretages ved at sætte <!-- foran tag og bagefter sættes -->
Det kan også foretages ved at sætte cursor på linien og holder tasten "Ctrl" ned og aktiverer 3 tallet. <!-- --> sættes på linien Ønsker du at fjerne markeringen af at det er en kommentar holder du tasten "Ctrl" ned og aktiverer 2 tallet. og <!-- --> fjernes
Html kode
<P>Dette er en test tekst</p>
Udkommentering af source
<!-- <P>Dette er en test tekst</p> -->
Sæt cursor på linie og hold tast "Ctrl" nede og aktiver 3 tallet
Før: <P>Dette er en test tekst</p>
Efter: <!-- <P>Dette er en test tekst</p> -->
Sæt cursor på linie og hold tast "Ctrl" nede og aktiver 2 tallet
Før: <!-- <P>Dette er en test tekst</p>
Efter:<P>Dette er en test tekst</p>
Html resultat
Dette er en test tekst
.
Der kommer ingen tekst her